Breaking News
Home / Salgs- og handelsbetingelser

Salgs- og handelsbetingelser

WINEpromotion UG

1. Anvendelsesområde

1.1 Nedenstående handelsbetingelser gælder for alle handler, der gennemføres på hjemmesiden www.clubamarone.

2. Betaling

2.1 Betaling kan ske ved bestilling under anvendelse af Paypal. Gyldige betalingskort fremgår i den forbindelse af Paypals hjemmeside. Alternativt kan betaling ske ved enten bankoverførsel eller du har mulighed for at få vinen tilsendt sammen med en faktura.

Fakturaen der sendes kort efter bestillingen, skal betales til den angivende betalingsdato, og såfremt dette ikke sker vil der efter  10 dage blive fremsendt en rykker. Denne vil blive pålagt 100 kr. i rykkergebyr samt 1.5% i rente per måned.

3. Ordrebekræftelse

3.1 Umiddelbart efter kundens gennemførelse af en ordre registreres ordren hos WINEpromotion UG, og der fremsendes  en ordrebekræftelse til den af kunden oplyste mailadresse.

4. Leveringstid

4.1 Levering sker normalt inden for 3 – 5 dage. Hvis det ikke er muligt, eksempelvis fordi den pågældende vare ikke er på lager i tilstrækkelige mængder, sker levering så snart det er muligt.

5. Leveringsomkostninger

5.1 Leveringsomkostningen er pr. ordre 80,00 kr.

5.2 Bestillinger på vin og andre fysiske produkter der overstiger en værdi af 2500 kr. vil blive leveret uden omkostning for modtager.

5.3 Vinbestillinger på under 6 flasker vin ekspederes ikke.

6. Moms og afgifter

6.1 Oplyste priser og beløb er inkl. 25 % moms og inkl. gældende afgifter.  WINEpromotion UG afregner afgifter direkte med de danske skattemyndigheder.

6.2 Ved selv at afhente din bestilte vin på vores lager kan du spare flaske- og vinvinafgift samt nøjes med tysk moms på 19%. For at bruge denne mulighed skal du senest ved bestillingen gøre opmærksom på at du selv afhenter vinen.

7. Reklamationsret

7.1 WINEpromotion UG yder to års reklamationsret i henhold til Købeloven. Det fremhæves, at reklamationsretten er begrænset til varens naturlige holdbarhed, og at denne forudsætter, at varen er opbevaret og i øvrigt blevet behandlet korrekt. Flasker med “prop” og andre former for dårlig smag eller duft forekommer uundgåeligt. WINEpromotion UG  vil i sådanne tilfælde foretage ombytning, men dog ikke nødvendigvis til samme årgang. Den nævnte reklamationsret vedrørende vine med “prop” m.v. skal gøres gældende snarest muligt, og sådanne vine skal uden ugrundet ophold fremsendes til WINEpromotion UG, såfremt kunden ønsker ombytning. Det præciseres, at kundens reklamationsret i alle tilfælde bortfalder to år efter leveringen.

7.2 I tilfælde af, at flasker er beskadiget ved leveringen, skal dette angives på fragtbrevet. Umiddelbart efter leveringen skal kunden kontrollere, at leverancen er korrekt både med hensyn til kvantum og med hensyn til, om vinene svarer til ordren. Såfremt kunden mener, at dette ikke er tilfældet, skal kunden straks give skriftlig meddelelse til  WINEpromotion UG.

7.3 Send en mail når en kunde fortryder eller reklamerer
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

8. Returvarer

8.1 Ved kundens returnering af varer til WINEpromotion skal dette ske til følgende adresse: WINEpromotion UG, Skindergade 15A, 1159 København K. Det fremhæves, at returnering af varer alene kan ske, hvor dette følger udtrykkeligt af disse betingelser eller, hvor dette på forhånd er aftalt med WINEpromotion UG. WINEpromotion UG accepterer ikke modtagelse af varer pr. efterkrav eller lignende, og sådanne forsendelser vil således blive afvist.

9. Force majeure

9.1 WINEpromotion UG er ikke ansvarlig for forsinkelse eller for opfyldelse af nogen af sine øvriqe forpligtelser over for kunden, såfremt forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes forhold uden for WINEpromotion UG’s  direkte kontrol, eksempelvis i tilfælde af strejke, fragtproblemer, leveringssvigt, uheld eller uforudsete omstændigheder hos WINEpromotion UG eller hos WINEpromotion UG’s leverandører eller fragtførere. I sådanne tilfælde udskydes leveringstiden og WINEpromotions UG’s opfyldelse af øvrige pligter, indtil dette kan ske uden hindringer.

10. Tastefejl

10.1 Der tages forbehold for tastefejl og lignende.

11. Personlige oplysninger og datapolitik

11.1 For at en ordre kan gennemføres, skal kunden oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Informationerne anvendes udelukkende til opfyldelse af ordren og, hvis kunden accepterer dette, til udsendelse af tilbud og andet markedsføringsmateriale. De afgivne oplysninger transmitteres og opbevares elektronisk af WINEpromotion UG. Opbevaringen sker i ukrypteret form, men på betryggende vis.

11.2 WINEpromotion UG sælger eller overdrager aldrig kundeoplysninger til tredjemand, og WINEpromotion UG gør ikke sådanne oplysninger tilgængelige for tredjemand.

11.3 I forbindelse med benyttelsen af www.clubamarone.dk lagres cookies på kundens PC, herunder eventuelt i forbindelse med, at systemet skal kunne huske kundens brugernavn og adgangskode.

11.4 Kunden har til enhver tid ret til at få indsigt i registrerede oplysninger om kunden samt til at få foretaget nødvendige rettelser, ligesom kunden har ret til at gøre indsigelse mod fejlagtige registreringer eller registreringer, der ikke er lovpligtige. I sådanne tilfælde rettes henvendelse til den dataansvarlige hos WINEpromotion UG, Skindergade 15, 1159 København K,  e-mail info@winepromotion.de. Dertil kan der ligeledes rettes henvendelse ved spørgsmål om beskyttelsen af personoplysninger.

12. Kundeservice

Vi besvarer normalt mails indenfor 24 timer i hverdagen.

13. Børn og unge under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at handle på www.clubamarone.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Translate »